Recepcja stanowi swojego rodzaju wizytówkę przedsiębiorstwa. Jest to bowiem pierwsza linia kontaktu z klientem, a wiele osób zainteresowanych usługami może opierać swoją decyzję na jakości obsługi oraz estetyce danego miejsca. Dlatego wybór lady recepcyjnej do lokalu musi być dobrze przemyślany.
Dopasowanie do otoczenia
Najważniejszą kwestią jest dobranie stylu i koloru lady do wystroju całego lokalu. Na rynku dostępnych jest bardzo wiele różnych modeli, dlatego nie jest to trudne zadanie. Lada może idealnie wpasowywać się w wystrój, nie wyróżniając się szczególnie odmiennym kolorem. Może również stanowić charakterystyczny detal. Klienci często decydują się na lady recepcyjne w mocnych, rzucających się w oczy kolorach. Dlaczego? W ten sposób każdy może łatwo zauważyć recepcję – bez błądzenia po całym pomieszczeniu.
Wygoda dla obu stron
Komfort użytkowania lady jest szczególnie istotny dla pracownika recepcji, który spędza za nią cały dzień roboczy. Należy więc pamiętać o tym, aby za ladą znajdowało się wystarczająco dużo miejsca na urządzenie powierzchni do pracy. Niezbędne jest również dobranie ergonomicznego fotela, który uchroni przed bólami kręgosłupa. Klient natomiast z pewnością doceni odpowiednio wybraną wysokość lady.